کلبه شادی
کلبه شادی

 

 

 

دانلود بازی

 

http://img.vatandownload.com/img/pes-2001-english.jpg

دانلود بازی پر طرفدار و بی نظیر PES 2011
(بخش ویژه وطن دانلود ) - 100%  تست شده
Pro Evolution Soccer 2011

بعد از مدتها انتظار بالاخره بازی جدید و فوق العاده جذاب Pro Evolution Soccer 2011 به دنیای بازی های رایانه ای عرضه شد که همچون همیشه انتظار یک بازی فوق لعاد ه را از شرکت Konami را میتوان انتظار داشت .

چند سالی است که بازی PES از نظر کیفیت از FIFA جلو زده و طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کرده است. نسخه 2011 هم آن را به اوج خود رسانده است. از امکانات جدید این نسخه می توان به اجرای حرکات فریبنده، کنترل کامل و 360 درجه و مد جدید تنظیمات استادیوم را نام برد.

از مهمترین ویژگی های نسخه 2011 انداختن پاس های انتخابی برای شروع حمله میباشد که این نوع پاس ها را سری بازی های فیفا به خوبی داشت ولی در پی ای اس پاس توی عمق زیاد معنا نداشت و اکثراً حریف توپ را میگرفت.

در این نسخه دادن پاس های توی عمق به طوری تنظیم شده که بازیکن میتواند بدون اینکه توپ به حریف برخورد کند توپ را به یار خود برساند و در اصل توپ را از میان پای بازیکن به جلوتر بیندازد و ترتیب یک حمله ی سریع را بدهند.

از دیگر ویژگی های بازی این است که هر بازیکن تکنیکی، علاوه بر اینکه تکنیک مخصوص به خود را که دارد با حرکات ترکیبی زیبا میتواند تکنیک جدیدی را در بازی خلق کند. همچنین روی شوت های از راه دور هم کار شده و بسیار طبیعی تر شده و شباهت های زیادی به بازی فیفا پیدا کرده ، البته خصوصیات بازی خود را هم در کنارش حفظ کرده است.

در این نسخه بیش از 1000 حرکت جدید افزوده شده که شامل تکنیک های جدید و یا دریبل های تازه و ترکیبی ، حرکات شادی پس از گل اختصاصی بازیکنان و حرکات جدید ، شوت های کات دار و چیپ و ... به علاوه خیلی تغییرات بیشتر به بازی افزوده شده و این کار برای این انجام گرفته تا این سری مثل سری 2008 - 2009 - 2010 که شباهت عجیبی به هم داشتند نباشد و به طور کلی تغییر کرده باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شده 30 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.